Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Základní anorganické výroby Tvorba e-learningových studijních materiálů
Valenčík, Jan ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o e-learningu (objasnění pojmu, formy, využití, klady a zápory), o systémech LMS, LCMS a základních prvcích pro tvorbu interaktivních učebních pomůcek, které napomáhají zvýšit kvalitu e-learningu. Výstupem je výukový software obsahující vizuální animace pro výuku základních anorganických výrob v chemickém průmyslu (výrobu kyselin, kovů, plynů, atd.) určených zejména pro studenty 1. ročníku FCH VUT v Brně, ale i pro širokou veřejnost. Vizualizace byly vypracovány pomocí programu Adobe Flash, který poskytuje širokou škálu zajímavých možností pro tvorbu vzhledově poutavých a názorných animací. Aplikace obsahuje 20 animací výrob základních anorganických sloučenin, které jsou nejčastěji využívány v chemickém průmyslu, při práci ve školních laboratořích a ve výuce anorganické chemie. Důraz v provedení je kladen především na názornost postupů při výrobě sloučenin a také na interaktivitu a vzhledovou stránku.
Variety of e-learning programmes in English language teaching
Ševčíková, Božena ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá e-learningem ve smyslu využití online nástrojů, programů a zdrojů ve výuce anglického jazyka. V současné, moderní společnosti je využívání internetu a elektroniky naprosto běžné a je tedy jen přirozené, že tento trend proniká i do oblasti vzdělávání. Cílem práce je poskytnout učitelům, kteří chtějí v hodinách využívat e-learning, teoretickou podporu a inspiraci při volbě programu. Práce je tradičně rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část je členěná do několika kapitol, z nichž každá se věnuje teoretickým aspektům e-learningu. Pojem e-learning lze chápat několikero způsoby, v této práci je chápán jako jakýkoli program, nástroj či stránky, které alespoň zčásti fungují pouze online. K jejich využití je tedy potřeba připojení k internetu. Teoretická část dále seznamuje s výhodami a limity, které jsou spojené s prací s e-learningovými programy, historií e-learningu či jeho místem v Rámcovém vzdělávacím programu. Pro vypracování praktické části, která by měla být jakýmsi katalogem konkrétních e- learningových programů, jsem zvolila dotazníkovou metodu jako zdroj těchto programů. Kromě dotazníku byla pro mne zdrojem dostupná literatura na dané téma a vlastní internetové pátrání. Díky online dotazníku, vytvořenému přes server Vyplnto.cz, jsem měla možnost...
Základní anorganické výroby Tvorba e-learningových studijních materiálů
Valenčík, Jan ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o e-learningu (objasnění pojmu, formy, využití, klady a zápory), o systémech LMS, LCMS a základních prvcích pro tvorbu interaktivních učebních pomůcek, které napomáhají zvýšit kvalitu e-learningu. Výstupem je výukový software obsahující vizuální animace pro výuku základních anorganických výrob v chemickém průmyslu (výrobu kyselin, kovů, plynů, atd.) určených zejména pro studenty 1. ročníku FCH VUT v Brně, ale i pro širokou veřejnost. Vizualizace byly vypracovány pomocí programu Adobe Flash, který poskytuje širokou škálu zajímavých možností pro tvorbu vzhledově poutavých a názorných animací. Aplikace obsahuje 20 animací výrob základních anorganických sloučenin, které jsou nejčastěji využívány v chemickém průmyslu, při práci ve školních laboratořích a ve výuce anorganické chemie. Důraz v provedení je kladen především na názornost postupů při výrobě sloučenin a také na interaktivitu a vzhledovou stránku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.